ako sa efektivne ucit

Príspevok v téme: ako sa efektivne ucit
Tomas21

Ahojte, moj problem spociva v strasnej neefektivnosti ucenia, studujem pravo, chyba mi uz len rok a pol do ukoncenia magistra, ale ja sa nedokazem prinutit ucit sa to, po prve vobec ma to nebavi, a ano viem, je to moja chyba,ze som si to vybral ale teraz je uz neskoro plakat nad rozliatym mliekom, len problem je, ze su toho kvanta a kvanta veci, ktore sa treba biflit, nemam k tomu ziadny system, niekto skuseny sa nenajde ktory by mi odporucil aky taky system do toho, som zufaly z toho vsetkeho..

jajka001_

ved prave:)) to mas tak ked studuju tie zakony co uzakonuju. pol parlamentu je v bufete. a beru platy co su troj ci stvornasobne skutocne pracujucich ludi. pritom maju obrovsku zodpovednost za miliony ludi.

atm

sak sme nejaka bananova republika.. ale nejde len o to, proste niekedy sa cloveku az oci otvaraju ked si precita dva zakony a kazdy z nich sa navzajom dokonale neguje apod:D

jajka001_

v prave je bordel. a stale sa to meni. v nasom mladom state sa kazdu chvilu prijimaju a menia zakony. jasne ze je v tom chaos.

atm

cela pravnicina zamerana na biflovanie.. to sa potom ale necudujem, ze tie zakony su tak doslova defektne, ak ich robia ludia ktori sa celu skolu maju akurat biflovat sami balast.. predsa len, to by zmagorilo mozno aj inak celkom rozumneho cloveka;)

Nina888

Tomas21: Tak určite, je lepšie mať aspoň nejaký titul ako žiadny, ak nemáš nejakú strednú odbornú školu. To že sa ti tak ťažko učí je spôsobené asi najmä tým že ťa to až tak hrozne nebaví. Ale ako to že si na to prišiel až teraz, mohol si už skôr zmeniť školu, alebo robiť niečo čo chceš. Teraz už vydrž doštuduj a rozmýšľaj čo ďalej potom, ale podľa mňa by bola škoda tú školu vôbec nevyužiť a začať na nule pracovať na niečom inom, na druhej strane ak vieš že to chceš tak o.k :)

Tomas21