Tuk na bruchu

Príspevok v téme: Tuk na bruchu
Patooo_

Ahoj, som chalan, mám 15 rokov, cez 185cm a 80kg. Mám problém s tým, že mám ovisnuté brucho. Mám to už dosť dlho, lenže ešte do minulého leta som bol dosť tlstý, a nijak som sa o to nezaujímal. Teraz mi to ale vadí, a neviem, čo s tým spraviť. Zvyšok tela je úplne normálny, bez žiadneho problému, mám problém iba s týmto usadnutým tukom na bruchu. Zmyzne to nejako pri chudnutí (samozrejme nie pri chudnutí na nejakých 60kg a podobne, to nechcem) alebo to mám riešiť cez nejaké operácie? Ďakujem za pomoc

weaponry

Nešírim to ako ,, overené´´ len z vlastnej skúsenosti, čo zabralo mne :) Je to len môj názor, čo by mu mohlo pomôcť.
Nie som v tom odborník, ale dočítala som sa to z knihy a vyskúšala to. Zabralo to na mne aj na kamoškách, ktoré mali rovnaký problém. Preto som to sem napísala, aby to skúsil. Nehádam sa s nikým, kto sa do toho rozumie viac ako ja a neberiem to ako útok ;)

odpovedam

a nechap to ako utok, len vysvetlujem ;-)
ak si nie si ista, ze je nieco dokazane, tak si to radsej over. lebo presne takto sa siria po internete hluposti. napr. aj to, ze brusakmi sa pali tuk na bruchu. cvicenie iba trha sval. nic viac.

odpovedam

dokaz z vlastnej skusenosti vedecky neobstoji. uz len preto, ze vacsina populacie nema schopnost odlist korelaciu od kauzality.

ak by si chcela dokazat svoje tvrdenie naozaj, musela by si tezu "masirovanie pali telesny tuk" podlozit eliminaciou vonkajsich faktorov, mat velku skupinu ludi na testovanie (statisticky by to bolo aspon 100 000 ludi, inak by mohlo ist o falosne vysledky), dalej by si musela mat kontrolnu skupinu a zabezpecit tzv. dvojite zaslepenie. az ked urobis toto a opakovane vyskumy potvrdia, ze masirovanie pali tuk, az potom to mozem vyhlasit za fakt. takto je to len nazor, neodlisitelny od korelacie.

Ja tu preto pisem fakty (opakovane odkazane, validne a reliabilne), nie nazory.

weaponry