PectaSol-C® je jediný klinicky potvrdený Modifikovaný Citrusový Pektín (MCP)

PR Článok
PectaSol-C® - obsahuje patentovaný a vysoko efektívny Modifikovaný Citrusový Pektín (MCP), jediný klinicky potvrdený Modifikovaný Citrusový Pektín (MCP) vyvinutý Dr.Isaacom Eliazom, MD, MS, Lac.

Jediný MCP s množstvom klinicky dokázaných prínosov pre zdravie.

PectaSol-C® je jediný MCP, ktorý má za sebou 20 rokov vedeckých dokazovaní. Tie preukazujú jedinečné prínosy pre zdravý rast buniek, srdcovocievny systém, imunitu, detoxikáciu a ďalšie. PectaSol-C® doteraz priniesol desiatkam tisíc ľudí jednoduchý a prirodzený spôsob podpory ich celkového zdravia svojou výnimočnou schopnosťou prirodzene blokovať škodlivé účinky proteínu - Galektínu-3.

Publikovaný výskum Modifikovaného Citrusového Pektínu preukazuje jeho schopnosti:

• Viazať nadbytok proteínu galektín-3 a blokovať jeho škodlivé vplyvy pri:
  • Raste nádorov a tvorbe metastáz
  • Ochoreniach srdca
  • Chronickom zápale
  • Fibróze orgánov a tkanív
  • Poškodení orgánov a tkanív v dôsledku akútnych poranení
  • Bezpečne eliminovať ťažké kovy bez vplyvu na esenciálne minerály
  • Zlepšovať imunitné funkcie

Čo je PectaSol-C® Modifikovaný Citrus Pektín?

Tento prírodný produkt je získaný z dužiny šupiek citrusových plodov, medzi ktoré patria: citróny, limetky, pomaranče a grapefruity. Je upravený pomocou špecifických enzymatických a pH procesov. Tento jedinečný proces modifikácie zaručuje, že PectaSol-C® MCP má správnu molekulovú hmotnosť, potrebnú na to aby bol vstrebaný z tráviaceho traktu a tak priaznivo pôsobil v ľudskom organizme.

PectaSol-C® je jediný klinicky osvedčený Modifikovaný Citrus Pektín

Pektín – vláknina, ktorá sa nachádza v šupkách a dužine citrusových plodov a jabĺk, je dôležitou súčasťou našej dennej stravy a pôsobí pozitívne na náš organizmus. Avšak netreba si ho zamieňať s PectaSol-C® Modifikovaným Citrus Pektínom. Vzhľadom na svoju nízku molekulovú hmotnosť PectaSol-C® je schopný prestupovať do cievneho riečiska, kde poskytuje široké spektrum svojich výnimočných vlastností na bunkovej úrovni – ktoré bežný pektín nemá.

Jedinečný proces modifikácie

Pektín, ktorý sa nachádza v mnohých druhoch ovocia nemôže byť absorbovaný do krvného obehu z dôvodu veľkosti jej molekúl. Iba PectaSol-C® MCP sa vyrába špeciálnym procesom, ktorý zabezpečí správnu hmotnosť a štruktúru molekúl pektínu. Výsledkom je modifikovaný citrus pektín so špecificky nízkou molekulovou hmotnosťou v rozmedzí menej ako 15 kilodaltonov a s nízkym stupňom esterifikácie. To znamená, že PectaSol-C® MCP je ľahko a účinne vstrebaný do krvného obehu, kde môže aktívne podporovať bunkové zdravie.

Vedecký základ pre PectaSol-C® a Galektín-3

V poslednom desaťročí veda a výskum dokázali, že naše bunky, kardiovaskulárny a obehový systém sú závažne postihované zvýšenými hladinami proteínu Galektín-3 - bielkoviny prítomnej vo veľkých množstvách na povrchu nezdravých buniek. Z tohto dôvodu hľadanie spôsobu ako udržať prospešné hladiny proteínu Galektín-3 má obrovskú dôležitosť v podpore zdravia a dlhovekosti. Vzhľadom na svoju unikátnu molekulovú štruktúru, PectaSol-C® ľahko prechádza do krvi, kde viaže a blokuje nadbytočný Galektín-3 v celom tele.

#### Iné produkty Modifikovaného Citrus Pektínu

Pretože Modifikovaný Citrus Pektín nie je presne definovaný názov v priemysle výživových doplnkov, je potrebné upozorniť, že na trhu sú rôzne druhy citrus pektínu, avšak tieto nemajú ten istý účinok ako v publikovaných štúdiách. Dôvodom je to, že na rozdiel od PectaSol-C® , sú ich molekuly jednoducho príliš veľké na to, aby boli ľahko vstrebateľné do krvi.

Komu môže prospieť PectaSol-C® MCP?

Popredné zdravotnícke inštitúcie odporúčajú PectaSol-C® ako zdravotný doplnok na základe jeho výskumu, univerzálnosti, bezpečnosti a účinnosti. Denné používanie môže zabezpečiť jemný a vysoko efektívny spôsob podpory zdravia a dlhovekosti prirodzenou cestou. Tieto zistenia o PectaSol-C® ho dávajú do vedúcej pozície v pokrokoch ohľadom výživy a s dôkazom každodennej podpory zdravia.

Podporuje zdravý imunitný systém

PectaSol-C® MCP obsahuje zložky, ktoré výskumom preukázali, že podporujú zdravý imunitný systém. Patentovaný PectaSol-C® MCP je špeciálna trieda pektínu vyvinutá Dr. Isaacom Eliazom, MD, MS, Lac. Dr.Eliaz skúmal a publikoval vedecké články o Modifikovanom Citrus Pektíne, viac ako desaťročie. PectaSol-C® MCP je chránený patentmi: US patents #6,274,566, #6,462,029, #7,026,302, and #8,426,567.

PectaSol-C® Modifikovaný Citrus Pektín je 100% rastlinný, bez alergénov a gluténu, neobsahuje umelé farbivá, konzervačné látky a farbivá. Všetky produkty Econugenics sú vyrábané spôsobom dosahujúcim alebo prevyšujúcim súčasné smernice Správnej výrobnej praxe (GMP), ako určuje Food and Drug Administration (FDA) - americký úrad pre kontrolu potravín a liečiv.

Viac informácií o PectaSol-C® nájdete na www.pectasol.sk