Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Recenzia: jogurtový chia nápoj, ktorý dodá energiu a silu

Chceli by ste byť oveľa výkonnejší, zdravšie sa stravovať a najmä byť fit? Poradíme vám, zamerajte sa na svoju stravu. Prispôsobte ju tomu, čím chcete byť. Pretože, ako sa hovorí: „si tým, čo ješ“. Čo by ste povedali pre začiatok na sýty jogurtový nápoj s chia semiačkami a ovocím?
Recenzia: jogurtový chia nápoj

Facebook.com, vlastné foto | Zdroj: súkr.archív

Chia semiačka sa v súčasnosti tešia znovuobjaveniu ich zázračných účinkov, ktoré poznali už starovekí Aztékovia. Nie nadarmo verili, že im dodajú priam nadprirodzené sily. Niečo na to bude...

Čo všetko nájdete v chia semiačkach?

Nájdete v nich 5-krát viac vápnika ako v mlieku a až 7-krát viac omega-3 mastných kyselín ako v lososovi. Okrem toho sú bohaté na vitamín B, vlákninu, majú nízky podiel jednoduchých cukrov a žiadny cholesterol.

Takisto sú ideálnym zdrojom bielkovín pre športovcov, vegetariánov a vegánov.

Skúsenosť športovca

„Keďže sa aktívne venujem športu už niekoľko rokov, potrpím si na zdravom a vyváženom jedálničku, plnom živín. V ňom už nejaký ten čas majú nezastupiteľné miesto aj chia semiačka. Ich vplyv na zdravie i výkon je nepopierateľný. Určite aj vďaka nim nemám napriek množstvu nabehaných kilometrov týždenne ani najmenší problém s kosťami či kĺbmi, energie na rozdávanie a stále sa dokážem zlepšovať“.

Recenzia: jogurtový chia nápoj

vlastné foto | Zdroj: súkr.archív

Tipy, ako konzumovať chia semiačka

Raňajková kaša alebo nápoj

Chia semiačka je ideálne konzumovať v doobedňajších hodinách, keďže poskytujú zásobu energie na dlhý čas. Denná dávka by podľa odborníkov nemala presiahnuť 15 gramov. Pridať si ich môžete do ovsených vločiek, ovsenej kaše alebo pokojne aj do nápoja.

Novinka - jogurtový chia nápoj

Na trhu sa v súčasnosti môžete stretnúť aj s novinkou - jogurtovým nápojom CHIA. Na výber máte z troch príchutí – čučoriedka a čierna ríbezľa alebo jablko, špenát, banán, či ananás, mango, pomaranč. Skvelá alternatíva raňajok alebo občerstvenia, čo poviete? Rýchle, chutné a zdravé – všetko v jednom!

„Tieto jogurtové nápoje oceňujem pre ich spojenie viacerých zdravých ingrediencií, výbornú chuť i rýchle zasýtenie a dodanie energie pred náročným dňom či tréningom.“


Prečítajte si o chia semiačkach viac