V núdzovej situácii zachránia až 90 % životov bežní ľudia. Môžu to byť blízki, ale aj náhodní okoloidúci. Nikdy neviete, kedy budete mať príležitosť zachrániť život. Preto je dôležité ovládať základné záchranné úkony. Presvedčená je o tom aj spoločnosť Coca-Cola, ktorá sa v rámci tohtoročných osláv 50. výročia výroby nápoja Coca-Cola na česko-slovenskom trhu rozhodla darovať možnosť zachraňovať životy a zorganizovala charitatívnu roadshow „50 miest pre dobrý skutok“. Bezplatné kurzy prvej pomoci absolvovalo 500 sociálnych pracovníkov, ktorí prichádzajú do kontaktu s viac ako 4 000 klientmi z neziskového sektora.
Spoločnosť Coca-Cola prináša na slovenský a český trh novú značku rastlinných nápojov AdeZ. Ucelený rad nápojov na báze obilnín, kokosu a mandlí je k dispozícii v piatich variantoch a ponúkne pestrý mix chutí pre všetkých milovníkov nápojov z rastlinných surovín. Zabalené budú do ekologicky šetrných plastových fliaš, tzv. Plant Bottle.
Určite vidíte každý rok na Vianoce reklamu s kamiónmi, privážajúcimi Coca-Colu. Tá nám vsugeruje, že bez tohto kolového nápoja by skoro nemohli byť ani Vianoce. Lenže okrem obrovského množstva cukru, obsahuje i kyselinu fosforečnú, ktorá vo väčšom množstve nemá príliš dobrý efekt na naše zdravie.