Obtazovanie cez mobilny videohovor

Príspevok v téme: Obtazovanie cez mobilny videohovor
Legislativa

Dobrý deň, mám taký problém; asi od júna 2009 ma obťažuje nejaký pán/mladík s videohovorom, kde ukazuje svoje prirodzenie. Samozrejme najskôr som sa tým nezaoberala, brala som to humorne, po druhom volaní som už nedvíhala. No ten pán/mladík mi doteraz stále vyvoláva. Číslo mi ukazuje ako "neznáme" -t.j. má aktivované clirko.Stále je to však v určitých intervaloch, napr. vyvoláva zopár dni vkuse a potom zopár týždňov nič. Minule to už bolo neznesiteľné, musela som vypnúť mobil. Včera sa mi zase ozval 2x. Samozrejme som ho už zrušila, nebudem dvíhať. A prednedávnom mi dokonca volal normálnym hovorom s tým, že mám dvihnúť, že sa pohrajeme, resp.že mi zaplatí! Skúšala som sa pýtať na meno, no nedpovedal, tak som mu len povedala, že si také niečo neprajem a zložila som. Netuším, z kadiaľ by mohol mať moje číslo, nakoľko som skôr introvertný typ človeka, vonku moc nechodím (veľa študujem) a priateľov mám len zopár - tých najlepších, pochybujem, žeby oni niekomu dali moje číslo. Minule som už uvažovala nad políciou, no keďže viem, ako sa to tam ťahá, nieviem, či sa mi to vôbec oplatí ťahať sa s nimi dlhý čas pri riešení tohto problému. Blokovať hovor mi nejde, keďže mi číslo neukazuje.

Poraďťe. ĎAKUJEM

joni_

sak sa spytaj operatora, ze mas problem a potrebujes zmenit cislo, ci sa to nejak neda aj ked ti este nekonci pausal

Legislativa

..no nasla som sa v tom zozname. Obratim sa na operatora. A porozmyslam aj o tej zmene tel. cisla, no pochybujem ze ho bude moct zmenit v najblizsej dobe (pausal mi konci az v decembri)

joni_

ak ta aj po zmene a utajeni cisla najde, tak bud ta prezradil nejaky znamy alebo to bude fakt pre policiu, lebo operator nemoze poskytnut cislo ked ho mas utajene, dotycny by si ho musel zistit jedine nejakou nelegalnou cestou

joni_