Partneri
ZDRAVIE.sk Šport7.sk Rodinka.sk Klik-Klinik - online doktori
Internet.sk
Internet.sk ĽudiaĽuďom.sk Fony.sk ephoto.sk Dnes24.sk

Namiesto menštruácie, len tmavý výtok.

Príspevok v téme: Namiesto menštruácie, len tmavý výtok.
Swetlus

Ahojte, mám 19 rokov, už asi 2 roky beriem pravideľne HAK, po pol roku brania, sa mi úplne zmenila menštruácia, najprv trvala asi 3 dni, ale teraz už posledný pol rok, mám veľmi slabé krvácanie, vlastne sa to krvácaním ani nedá nazvať..skôr len akoby taký tmavý výtok a za tie dva dni miniem asi cca. 2 tampóny. Neviem či to robí ta HAK, alebo je v tom nejaký iný problém....mala by som navštíviť gynekológa?

nikisok

som na tom úplne rovnako, 2 roky HAK, zmiernenie menzesu z 4-5 dni na 3 a len tmavy vytok velmi slaby. Zacalo ma to trapit a tak som hladala na nete nieco o tom sla za doktorom zalozila diskusiu na tu temu, vsetko bez odozvy :( rozhodla som sa ze po dovolenke vysadim HAK uvidime co to urobi ... ak na nieco prides budem rada ak sa so mnou podelis o info.....och aspon v tom niesom sama,,,

Textová Inzercia

Máte problém s erekciou?

Erexus vyrieši váš problém! Náhrada liekov založená na prírodnej receptúre bez lekárskeho predpisu s extra silou!

Správca siete - SANDING

Správa firemných počitačov. Bratislava a okolie.

Zaujalo Ťa niečo? Zostaňme v kontakte!

Registruj sa na fóre a dostávaj emaily o nových príspevkoch v témach, ktoré Ťa zaujímajú.

Chcem sa registrovať

Prihlás sa k odberu noviniek a zaujímavých článkov

Namiesto menštruácie, len tmavý výtok. - Fórum - ZDRAVIE.sk