Raňajky, ktoré rozbehnú váš metabolizmus

Chceli by ste si ráno spraviť naozaj chutné raňajky, ale pritom si strážite svoju líniu, tak rozmýšľate nad čo najzdravšou variantou? Pozrite si, aké chutné a zároveň nízkokalorické môžu byť raňajky. Stačia len tie správne suroviny.
ovsené placky

Ovsené placky s čučoriedkami a jogurtom

Potrebujete len obyčajné ovsené vločky, vajíčka, nízkotučný cottage cheese, vanilku, jogurt, čučoriedky a ovocnú šťavu alebo sirup a ak chcete, tak šľahačku. Takéto raňajky obsahujú len 400 kalórií. Síce budete na prípravu takýchto raňajok potrebovať viac času, ale čo by ste pre svoje telo neurobili?

Toasty s mandľovým maslom a banánmi

Potrebovať budete ryžové chlebíčky, mandľové maslo abanány. Obsahujú len 280 kalórií. Tieto raňajky máte navyše aj veľmi rýchlo pripravené, čiže ak ste z tých, čo večne ráno nestíhajú, skúste sa inšpirovať.

toasty

Krúpky s banánom a slnečnicovými semiačkami

Takéto raňajky pripravíte z vody, krúpkov, banánov, medu a slnečnicových semiačok. Majú len 410 kalórií. Dodajú vám energiu na začiatok dňa a pritom vás nezaťažia a postupne rozhýbu metabolizmus.

krúpky

Nezabúdajte ani na správne tekutiny, na raňajky sú vhodné najmä mlieko alebo kakao či ovocné smoothies.

Určite do svojich raňajok zaraďte ovocie alebo zeleninu.

Pozrite si tiež, ak chcete aj iné tipy raňajok:

Inšpirácia na zdravé, chutné a vyvážené raňajky

martina.kovac

Okrem kvalitných raňajok netreba v dňoch kedy človek cvičí zabudnúť aj na kvalitnú stravu pred tréningom, napr. -odkaz odstránený-

Do práce si vždy balím nejaký ten šalát kvalitný :-) proste treba jesť často 5 - 6 krát menšie porcie a ono to ide